EmmaHansson

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Emma Hansson - 17 augusti 2010 23:03


Jahapp, jag tog en liten bit av kladdkakan och satte mig vid TV:n.

Den var kladdig och gooood. Men jag slår inte min morsters kladdkaka.

Hennes var kladdkladdig och min var bara kladdig.

Iaf, när jag tänkte gå och hämta en liten bit till så fanns det bara en pyttebit kvar. Jag hann inte ta kort på den ens.

Och ute i köket satt min storebror och åt upp MIN kladdkaka som JAG bakat.

Jag var ju så stolt. Nu vet jag ju att jag är bra på att baka kladdkaka.

Då får jag ju ta och baka de fler gånger så min bror bli glad.

Haha, jag får baka en egen till honom så får mamma,pappa och jag

dela på en.

Hahah.

 

Har ni sett en sak? Jag har ändrat utseendet igen på bloggen, höhö.

Så busigt av mig.

Men jag blir aldrig nööööjd.

Haha.

 

Nu ska jag fixa en film och sedan ska jag lägga mig i sängen

och kolla på film.

 

Nattinatti!

Av Emma Hansson - 17 augusti 2010 20:24


Helluhellu!

Idag åkte jag och Dennis iväg för att klippa oss.

Klippte upp mitt lite, och så tog hon bort lite av de slitna.

Jag tycker alltid att de tar för mycket.

Hatar att klippa mig. De klipper alltid fel, iaf dem som jag haft på sista tiden.

Sedan har jag typ slappat, kollat på film.

Och så bakade jag en kladkaka nyss. Hihi jag får se om den blir god och kladdig

sen när den har svalnat lite.

 

Jag har inte fått tag på Anna än, jag måste få tag  på henne.!!!

 

Aja nu ska jag kolla på min kladdkaka.

 

Ha det braoo

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards