EmmaHansson

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Emma Hansson - 12 augusti 2010 23:36


Idag har jag hängt med Emma och hennes familj till stan.

Först gick vi in till deichmann för Emma behövde skor.

Hon hittade 3 st. Sedan gick hon och jag in till gina, men där

hittade vi ingenting.

Efter de gick vi till new yorker. Emma hittade ett par trosor och en t-shirt.

När vi hade varit där så gick jag,Emma, Emmas mamma och lillasyster

och åt på en kinarestaurang vid tokiga ture. Kommer inte ihåg vad den heter.

Emmas pappa ville inte ha så han gick och åt någon annan stans.

Vi blev skitmätta, min mage blev typ svullen, haha.

När vi hade ätit så var klockan ca 15.10 eller vad den var men det spelar ingen roll.

Den var iaf tre. Aa, så gick Emma och jag in till H&M och där var vi i typ  2 ½ timme haha jaa, jag vet helt sjukt. Så länge tänker väll ni.

Haha jag och Emma kan ta lite lång tid på oss att pröva saker och tänka efter om

man ska ha att eller inte.

Jag köpte en myströja,ett par byxor och armband.

Kommer inte ihåg vad Emma köpte.

Sedan var kl 17.30 när vi gick ut där ifrån och åkte över till öland.

Vi stannade till vid färjestaden för att Emmas pappa ville kolla på en bilutställning som var där, så medans han kollade på dem så kollade vi i lindex och alla butiker där.

Jag köpte en jättesöt bh på lindex, hihi. Var rea och behöver lite bh:ar.

Vi kom hem till husvagnen vid 20.00 ungefär.

 

Sedan dess har jag bara tagit det lugnt.

Bilderna på kläderna jag köpte idag kommer kanske i morgon.

 

Juste, i morgon kommer nog eller den SKA komma i morgon. Objektivet.

Om den inte gör de så får dem smaka på Emma Hanssons ilska!!! DOMDOMDOMDOOOOOMMM  

Hahah.

 

Nu ska jag lägga mig och mysa i sängen. Juste på tal om säng.

Blir nog att köpa sängen till mig i morgon eller på lördag.

 

God natt, pöööss

 

 

Avslutar med en liten bild.

     

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards