EmmaHansson

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Emma Hansson - 13 augusti 2010 21:00


Tjaaaa! Detta kommet nog bli ett långt inlägg. Hehe

 

Idag vaknade jag 11.00

åt frukost sen skötte mamma mina fötter.

Satt i fotbad, mamma filade den och smörjde in dem.

Sköntskönt.

Och skitvarmt var det i dag också.

Å så hade jag glömt bikini och shorts. Typiskt asså.

Fick sola lite i Bh, och låna mammas kjol hon fått av mig, som jag sytt. Hehe.

Emma och jag skulle ha en automatsring, men när vi kom till affären så

hade de bara halsband. Buhu.

Så vi gick och plockade plommon ist. Hehe.

Sedan gick vi ner och kännde på vattnet, det var väll rätt OK, eller

lite kallt, men svalkande.

Höhö och Emma å jag är lite taskiga ibland så vi kastade 2 maneter på en sten.

Hehe, förlåtförlåt, men det var kul.

 

Juste kom på en grej.

Innan vi plockade plommon och allt de så köpte vi en slush.

En stooor slush för 20 kr.

Hehe har ju inte ätit de på typ 2 år eller ngt.

De var gott iaf.

Aa så gick vi till lekplatsen och sög upp de sista.

När Emma hade druckit upp sig gick hon upp på hoppkudden, och jag satt kvar vid brodet och njöt.

Haha och så var det en liten flicka på kudden också.

Hon gick fram till Emma och..

Hon: Får jag skriva på din mobil?

Emma: va?

Hon: får jag skriva på din mobil?

Emma: Nej det får du inte!!

 

Och så gick flickan ner till mig och ställde sig bredvid.

Hon: Hej!

Jag: Hej...

Hon: åh det är sånnt..

Jag: mmh..

Hon: smaka?smaka?

Jag: Nej!!

Hon: SMAKAA!!

Jag: NEEJ!

 

Sedan gick hon upp till kudden igen och hoppade över Emma som låg ned på

hoppkudden.

Sedan sprang hon ner och sparkade bort Emmas slush och tog hennes skor.

 

Jag tittade konstigt på Emma och hon på mig.

Och så sprang hon i väg med Emmas skor.

Och jag hatar små ungar som ska hålla på och jävlas med dem stora!

Jag blir så arg och så sa jag lite svordomar. Höhö.

 

Och så kom det en till tjej fram till oss.

 

Den andra flickan: Hon är helt dum i huvudet..

Hon sloss,sparkas,spottas......

Vi: okej.. Har hon någon sjukdom eller något?

Den andra flickan: Jaa jag gror de, för hon sloss,sparkas,spottas......

Ska jag säga till henne och hämta dina skor?

Vi : Aa gör de.

 

Och så gick hon till den störiga flickan och skällde ut henne. Och då

började den störiga flickan sloss,sparkas,spottas......

Haha. Och sedan kom Emma fram till henne och då blev hon typ rädd och kastade iväg skorna.

Efter de så kom den andra flickan fram till och och ba:

Hon är dum i huvudet. Hon måste vara sjuk. Hon bara sloss.

 

Haha och sedan sa den andra flickan hela tiden...

Hon ba schhhh hon ba schhh....

haha skitkul.

Och sedan gick vi hem.

 

Vid ungefär halv fem tiden kramade Emma och jag sönder varandra.

Vi kommer inte ses för ens nästa lov.

Och nästa år kommer de kanske inte campa på ericsöre, då får jag sitta själv hela sommaren typ, buhu.

Vi har alltid varit tillsammans på sommrarna sedan 2001 typ.

Men iaf så när mamma och jag kom hem så la vi in alla saker och sedan iväg för att hämta mitt objektiv.

Och de hade kommit!!!! är skitglaaad. Nu är de mitt, bara mitt. haha.

 

Nae nu ska jag gå och lägga mig. I morgon ska man köpa säng och sedan på kalas hon min kära moster som brukar kommentera och läsa allt. Hehe. Tacktack.

 

God natt!!


Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards