EmmaHansson

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Emma Hansson - 18 augusti 2010 15:29


Nu har Emma gjort en blogg.

Kolla in hennes med.----> www.emmaanderzzon.bloggplatsen.se

Jag fixade headern och de till henne.♥


  

Av Emma Hansson - 18 augusti 2010 13:22


Tjabba,tjena,hallå!



Jaa idag så vaknade jag 11.00

Gick upp och åt frukost och sedan

gjorde jag mig iordning.

Sedan skulle jag ut och gå med hunden.

Och då tänkte jag att jag ville gå en lång runda.

Så jag gick en runda som vi kallar "göstarundan"

och sedan gick jag upp till terrängspåret.

Det var sol och lite molnigt.

När jag kom till halva spåret så tänkte jag

" Nu jävlar ska jag motionera bort min mage".

Och när jag tänkte de så kännde jag en droppe på min näsa.

Så jag tittar upp. Och där var det ett stort svart moln.

Och sedan brörjade det ÖSÖSREGNA!!

Så jag och min hund började springa och då började det regna ännu mer.

Jag fick lägga mobilen i troskanten så att den inte skulle bli blöt. Men då kännde jag att jag blev blöt genom shortsen.

Så jag fick lägga mobilen i bh:n ist hehe.

När jag kom hem så stod jag och min hund i hallen och glodde på varandra. Haha.

 

 

 

 

 

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards