EmmaHansson

Alla inlägg under april 2010

Av Emma Hansson - 5 april 2010 13:50



Hejhej!

 

I går kväll kollade mamma jag och Emma på 2 filmer.

Den första va bäst ( Handen som gungar vaggan ).

Och den andra fattade vi ingenting av ( En midsommarnattsdröm ).

Sedan när vi skulle sova så tog jag fram gammla brev som jag fått av Emma.

 

Efter ett tag kom det en sur stank. Det luktade sur f..... hahahha

 

Emma tänkte: " Har Emma glömt att borsta tänderna? "

Jag tänkte: " Har Emma glömt att tvätta sig i underlivet? "

Emma tänkte: " Eller är det hennes lakan som luktar? "

Jag tänkte: " Det är väl inte jag som luktar? "

Emma tänkte: " Fan vad pinsamt om det är jag som luktar"

 

Efter ett tag var jag tvugen att lukta i lådan som breven låg i.

Och jag höll på att spy.

 

Emma frågade: " Är det lådan som luktar eller är det någon annan?"

Jag: "Jag tror det är lådan....." hahahah

Båda: * dör av skratt*

 

Tillslut upptäckte vi att det var breven som luktade.

Emma hade sprutat parfym på sina brev så det

skulle lukta gott. Och så hittade vi ett blad som man badar med.

Fast den fick jag av en annan.

Så det luktade sur f.....

hahaha. och vi höll på att dö av skratt.

 

 

  

Av Emma Hansson - 4 april 2010 12:17


Tjabba!

 

Igår åkte jag, Emma, mamma, pappa och Dandy till Öland.

Det var jättemysigt. Och vi såg 2 nyckelpigor. Första i år.

Vi fotade lite. Och Emma blev skitkissig. haha. Så hon satte sig och kissade.

Så alla vet de. haha.

När vi kom hem åt vi påskmiddag.

Sedan fotade vi lite till, haha.

 

På kvällen sedan körde Dennis in oss till stan för att Emma

och jag skulle se " Flickan från ovan ".

Den var väl bra, men vi trodde den skulle vara bättre.

Hahah, innan mamma kom och hämtade oss så blev jag

sugen på en glass med chokladsås.

Men Emma ville inte ha, men sedan så ångrade hon sig.

Hon blev tvingad av mig! hahahahaha.

När vi skulle gå in genom sånna där dörrar som öppnar sig när

det kommer någon så öppnades dem inte. Haha. Och alla bara glodde på oss.

Så vi gick fram och tillbaka för att se om den öppnades igen.

Men det gjorde den inte. Och det var pinsamt, Haha.

Så vi gick in genom den andra dörren.

Och när vi beställde så trodde vi att glassen kostade 20 kr tillsammans,

men glassarna kostade 24 kr. haha och vi hade bara 20.

Så Emma fick springa till bilen för att hämta 4 kr.( mamma hade kommit ).

Och medans Emma hämtade pengarna  var jag juh tvungen att berätta det för kassörskan. Och ba: Aha!  och jag: Hahaaa.  

 

 

  

Av Emma Hansson - 3 april 2010 00:35


Heeej!

 

VET NI? Hahaha. Min kompis Anna berättade att bussen som det stod färjestaden på gick till IKEA, eller den stannar där innan den går till färjestaden.

Hahaha och vi bara gick iväg efter att ha väntat i en halvtimme på den.

Alltså vilken dag. Och nu sitter vi här och surar, och skrattar till händelsen.

 

Och förut eller vid 19.00 i går hahaha för kl är ju 00.40 nu. Aja iallafall så gick Emma och jag en promenix. Vi gick snabbt som fasen. haha. Och vi har ingen kondition. Men vi är glada ändå, ja. Och så fick vi lite damp och dansade "lite".

(Film kommer i nästa inlägg.)

 

God natt! Ha en bra påsk!   



  

Av Emma Hansson - 2 april 2010 16:26


Hellooo!!

 

Idag vaknade jag och Emma kl 10.00

Vid 12.30 åkte vi iväg till stan för att shoppa. Och vi kollade innan på datorn om stan var öppet. Och det stod att de var de.

Men när vi kom till stan så var bara baronen öppet.

Och vi som ville in till H&M. Så vi blev lite förbannade.

Sedan så tänkte vi att vi kunde åka till MODE-huset.

Så vi gick till busstationen och kollade om det gick en buss dit.

Då stod det IKEA - Färjestaden. Då tänkte vi att den gick till IKEA sen till

Färgestaden. Så vi väntade i en halvtimme på bussen. Och det var lite kallt.

Och när bussen kom så stod det färjestaden på den.

Och vi ba: "Faan har vi sått här i onödan"?

Så vi gick tillbaka till baronen. Och mamma å pappa kunde

inte hämta.

Så efter en timme kom pappa och hämtade oss. pch då hade vi bara stått där och väntat. hahah

Och när vi åt hamburgare på Mcdonalds så sa Emma:

" Hallå varför är det ris i hamburgaren?"

Jag ba: HAHAHA, vadå ris de är juh lök. haaha"

Emma: " jahaaa, jag har alltid trott att det var ris, hahaha"

Hihi.

 

Nu vet jag inte vad vi ska göra, vi tänkte fota men emma vill inte. Buhu.

Så jag sitter här och fota mig själv och Emma har somnat.

 

 

  

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards