EmmaHansson

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Emma Hansson - 10 april 2010 23:24


Hej igen! haha

 

Jag glömde säga att jag fotade lite idag.

Så här kommer lite bilder.


        

    

Av Emma Hansson - 10 april 2010 22:53


Hihi, jag lekte lite i photoshop.


 







__________________________________________________











 




__________________________________________________











  

Av Emma Hansson - 10 april 2010 22:01


Hejhej Igen!

 

Jag sitter här och lyssnar på samma låtar hela tiden, och det är sjukt tråkigt.

 

Så är det någon som ha lite bra tips på låtar och artister?

 

Trevlig lördag!  

Av Emma Hansson - 10 april 2010 21:21


Hejsaaan!

 

Idag vaknade jag kl 11.33 Och det var jätteskönt och sova länge.

Jag åt frukost och sedan gick mamma och jag ut på en promenad till terrängskogen idag igen, hihi.

Och när vi kom till en stor sten som någon har flyttat över stigen så

såg vi något mönster på den.

Och det var undersidan på stenen som låg på sidan. ( aa ni fattar)

Och mönstret var gjort av mossa och en massa andra skogsmaterial

eller vad man säger.

 

Och det såg ut såhär:


    


Aa och vad ser det ut som?

Jo en hund! helt otroligt.

Det ser typ ut som en pudel.

Asså man ser juh nosen, svansen, ögat, huvudet, tassar m.m

Jag tyckte det var lite coolt.

Mamma berättade detta:

 

för 5 - 8 år sedan dog det en liten hund i terrängspåret...hunden hittades av någon som promenerade där o kontaktade ägaren.....det visade sig att denna lilla hund dog av något hjärtfel eller liknande.....

Kan detta vara en bild som något "övernaturligt" gjort för att man ska komma ihåg denna lilla hund?

 

Ha de braoo!

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards