EmmaHansson

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Emma Hansson - 9 april 2010 22:31


   Tjabba!

 

Idag hängde jag med mamma och hennes kompis och shoppade lite.

Sedan när jag kom hem så tog jag lite kort på allt möjligt, haha

+ på mig själv.     HAHA.

Sedan åt vi grillat. de var så gott. Och proppmätt blev jag.

Och sedan efter de gick Dandy, mamma och jag i rask takt till och från

och gemon terrängspåret.

Jag är så stolt över mig själv, haha. Har gjort de 5 gånger på lovet, yees.

Jag har ju ingen sport eller något så jag måste börja ut och gå.

och det går så bra så. Hihi.

Men,men här kommer lite bilder på mig, hahahah.

Jag är lite rastlös just nu det är därför jag lägger upp bilder på mig själv.

Och har inga nya bilder på någon annan.

Juste, på söndag kanske det kommer nya bilder, för då

ska Anna och jag kanske fota. Wieee.

 


  

  

Av Emma Hansson - 9 april 2010 17:25


Hejhej!

Jag skulle bara säga att jag är väldigt nöjd med dem här bilderna.

Gillar dem jättemycket. 

 

  


  

    

Av Emma Hansson - 9 april 2010 00:00


Hallå hallå!

 

Nu är klockan 00.00

haha, och jag ska snart gå och lägga mig.

Och jag ska bara säga att Anna har börjat blogga igen, jaa.  

Så kolla in hennes blogg också. www.annasjogren.bloggplatsen.se

Haha jag vet att vi har likadana headrar fast olika färger.

(Anna gillar GRÖN färg och jag  ROSA.  

Hihi. Kul och veta kanske ni tänker. haha.)

 Jag gjorde juh Annas, och vi tyckte de va lite kul att ha typ

likadana hihi.

 

God Natt! Sov gott  

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards