EmmaHansson

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Emma Hansson - 5 april 2010 22:27


Hejsan igen!

 

Innan Emma åkte hem så bakade vi kladdkaka.

Den blev inte så kladdig men den blev god.

Och så var det ett konstigt recept.

Haha vi dansade lite också hahahaha, och så väntade vi på Emmas

föräldrar.

 

Bilderna kommer sen i ett annat inlägg. ( och så kanske jag lägger in en film på oss när vi bakar. haha)

 

 

Nae nu ska jag gå och lägga mig tror jag. Jag kanske tar och kollar på någon film.

 

God Natt!  

Av Emma Hansson - 5 april 2010 19:21


HallåHallå!

 

För ca 2 timmar sedan åkte Emma hem. Buhu.

Saknar henne redan. Men hon hade ju lov förra veckan.

Och jag har lov denna. Och vad ska jag göra nu på lovet?

Ingen är ju typ hemma.  Jag får åka till mormor tror jag.

Hon får hjälpa mig att sticka lite kanske. hihi.

 

Ha en bra kväll!

Av Emma Hansson - 5 april 2010 14:24


Hejhej!


Här kommer lite bilder från i lördags!


                        

Av Emma Hansson - 5 april 2010 13:50



Hejhej!

 

I går kväll kollade mamma jag och Emma på 2 filmer.

Den första va bäst ( Handen som gungar vaggan ).

Och den andra fattade vi ingenting av ( En midsommarnattsdröm ).

Sedan när vi skulle sova så tog jag fram gammla brev som jag fått av Emma.

 

Efter ett tag kom det en sur stank. Det luktade sur f..... hahahha

 

Emma tänkte: " Har Emma glömt att borsta tänderna? "

Jag tänkte: " Har Emma glömt att tvätta sig i underlivet? "

Emma tänkte: " Eller är det hennes lakan som luktar? "

Jag tänkte: " Det är väl inte jag som luktar? "

Emma tänkte: " Fan vad pinsamt om det är jag som luktar"

 

Efter ett tag var jag tvugen att lukta i lådan som breven låg i.

Och jag höll på att spy.

 

Emma frågade: " Är det lådan som luktar eller är det någon annan?"

Jag: "Jag tror det är lådan....." hahahah

Båda: * dör av skratt*

 

Tillslut upptäckte vi att det var breven som luktade.

Emma hade sprutat parfym på sina brev så det

skulle lukta gott. Och så hittade vi ett blad som man badar med.

Fast den fick jag av en annan.

Så det luktade sur f.....

hahaha. och vi höll på att dö av skratt.

 

 

  

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards