EmmaHansson

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Emma Hansson - 8 april 2010 17:38


Hej alla glada och sura!

 

Idag skulle jag till mormor på morgonen men jag hade så ont i huvudet.

Jag får komma till henne en annan dag.

Men nu är det inte så farligt, gör bara lite ont.

Som ni kanske ser har jag bytt header, haha.

"IGEN!" tänker ni väll hahah. ´

Men när jag inte har något att göra så typ grejar jag lite i photoshop.

Och så blir det en header hela tiden haahhaah.

Men jag får nya ideér hela tiden, hihi.

 

I morgon ska jag kanske fota med Anna. Hon var med i tidningen idag.

Haha jag har så otur i allt, asså ALLT typ.

För jag skulle egentligen komma till monokrom i går, men sedan ångrade jag mig.

Och när Anna kom dit sa de att de va en tävling.

Och de sa inte de innan, för att dem vill inte att ungdomar ska tävla.

Taskigt tycker jag.

Buhu, jag har alltid otur.  

 

Men,men. Det kommer väll andra fototävlingar.

 

Byebye!

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards