EmmaHansson

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Emma Hansson - 7 april 2010 14:40

Helluuu!

 

Förut funkade det inte att lägga upp filmen på youtube när vi dansade typ, eller

det hackade, men när jag fixade och donade lite på filmen

så funkade de nu.

Så här får ni se hur knäppa jag och Emma är.  hahahahaha.

 

( ni ser nog bättre om ni förstorar flmen)



Av Emma Hansson - 7 april 2010 12:20


HallåHallå!

 

 

Vet vi vad som hände.!!

Jag skulle lägga över lite bilder och video till datorn

från min lilla digitalkamera. Aa, och så råkade jag

stoppa ner minneskortet i fel hål på USB-saken, haha.

Aa, så nu ligger den i själva USB:n. haha.

Det var faktist inte mitt fel.

För när jag stoppade ner den i rätt hål

så kom det upp en skyllt där det stod " formatera",

Men jag tryckte nej. haha.

Dennis (min storebror) fick hjälpa mig att få ut den, haha.

Han fick skruva upp hela skiten, höhö.

Och saken i de där hålet var typ sönder.

Jag lovar, det var faktist inte jag. Den var så innan.

Jag lovar. Och Dennis sa att man inte behöver använda de hålet. Hahaha.

 

Jag har hittat lite bilder som jag redigerat för ett tag sedan. Eller några månader sedan, haha.

Här kommer de:

 

      

 

 

Denna bilden gjorde jag i går på Anna   . Hihi

  

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards