EmmaHansson

Alla inlägg under april 2010

Av Emma Hansson - 19 april 2010 16:07


Halluu!

 

Idag Så dansade alla niorna. Vi dansade Vals, bugg och foxtrot.

Det gick väl bra, men jag tyckte bugg var lättast. hihi.

Och ikväll ska de som ville i noirna på bio gratis. Det blir filmen "Alice i underlandet". Hihi.

 

Snart ska jag äta och sedan blit der att åka iväg.

 

Byebye

Av Emma Hansson - 18 april 2010 16:56


HejHej!

 

Idag skulle Anna och jag fota med det blev inte så

för hon inte mådde så bra.   

Det händer alltid något när vi ska fota, haha.

Men i allafall så har jag inte gjort så mycket.

Tittat lite på filmer och ritat lite, och såklart redigerat lite bilder, hihi.

 

I morgon är det måndag, buhu, jag pallar inte gå.

Och vi ska dansa i morgon, och jag vill inte de. Haha.

 

Aja nu ska jag titta färdigt på en film och sedan blir det att äta.

 

Pöss!    

Av Emma Hansson - 17 april 2010 13:15


Hahaha, jag sitter och kollar på lite old pictures, hahah det är skitkul.  

Man saknar det såå.

 

 

 

Här kommer några

 

Jag och Linnéa - i 7:an

 

 

Linnéa och Anna  hahaha i 7:an

 

Linnéa och Anna i 7:an

     

 

Emma - sommaren 2008

  

Emma Och jag sommaren 2008 

 

Jag 2008

   

 

Emma och jag 2008

 

 

Linnéa i 7:an 

 

 

Jag i 7:an

   

 

Anna i 7:an

       

Av Emma Hansson - 17 april 2010 12:37


Tjaaoo!

 

Igår bled et inget inlägg.

Jag gick i skolan som vanligt och vi hade nationellt prov i matte,

och sen hade vi vanliga lektioner.

På kvällen tig jag lite kort och sedan kollade jag på talang.

 

Idag så steg jag upp klockan 10.00 ungefär.

Åt frukost och sedan tränade jag lite.

Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra.

Jag ska nog ta det lugnt hela dagen tror jag.

I mogon blir det kanske att vara med Anna och fota lite. Hihi.

 

Här kommer lite bilder.

 

            

Av Emma Hansson - 15 april 2010 17:51


Hej!

 

Asså den här dagen kan bara ta och hoppa upp någon stans.

Men asså, det har eller är en otursdag, jag hatar den!!!!

Först så glömde jag mina idrottsbyxor på tvättlinan.

Och vi skulle springa rund stensö idag, men jag gick.

Sen så skickade jag sms till några, men de kom inte fram,

för min mobil är helt    ( ursäkta ,men jag är lite sur).

Aa. Alla mina sms hamnar i utkorgen, och så stängs min mobil av

hela tiden. Typ på en minut så stängs den av 8 gånger.

Är det normalt? ööööh NEJ!

Och så på matten hade vi hälften NO och hälften Matte.

Så jag gick iväg för att typ hämta min mattebok och så.

Och så fick jag en massa sms av Linnéa att vi skulle

välja färg på töjorna som man kan köpa när man går i 9:an, men jag kan ju inte svara på mina sms.

Och så nä jag kom in hade de redan valt, och jag ba:

 " hallå ska inte jag också få vara med och välja?"   

Och killarna ba: "men du kom ju inte i tid så nu blir det den vita tröjan blablablaaaa".

Och man vill ju ha svart tröja för att vit tröja blir så skitig så fort.

Och om jag hade varit med och röstat så hade svarta vunnit.

HATAR MIN SKOLA!! så alla vet.

Aa och så skrek alla på mig att jag skulle välja om jag skulle ha tjocktröja

eller T-shirt. Och jag ba: " eeh. ehh."

Och så kom bussen och jag fick panik och så sa jag bara" tjocktröja".

Asså och nu har jag ångrat mig, jag vill inte ha något alls.

Vad ska man ha tröjorna till? Asså det ska typ så "9 år på koken..." och något mer, men kommer inte ihåg.

Och så skulle de skicka in den lappen idag, och jag vet inte vem som skulle

göra de? Och jag har inte någons nummer i min klass för utom typ 3-4 stycken.

Och tänk om man inte kan avbeställa, då måste jag betala 300 kr eller något

 för en tröja som jag aldrig kommer använda.

Om det skulle vara en svart tröja så skulle jag de, men inte vit, nejnej.

 

Och nu är jag så J...a förbannad och lite ledsen.

 

Haha, så intressant att höra denna "FIIINA" dag. Jaa,då.

 

Hej då nu ska jag plugga matte.

 

Av Emma Hansson - 14 april 2010 16:58


Hejhej!

 

Idag har jag varit i skolan.

Det hände inte så mycket typ.

Jo Anna och jag blev klara med våra bilder som vi satte upp på

ett svart papper. Det blev jättefint.

Nu sitter jag och lyssnar på Idas sommarvisa, haha.

Men jag längtar till sommaren. Och det är typ bara 9 veckor eller något

kvar dit. Och om ca 2 veckor så sätter vi upp husvagnen.

Juste, på måndag ska vi 9:or öva på att dansa.För den 29 tror jag, ska vi dansa med typ 2 till skolor, men bara niorna då.

Jag som inte kan dansa, jag vill inte. buhu. hehe.

Och på fredag har vi nationellt prov i matte. Jag är lite nervös.Men det går nog bra.

 

Om någon timme kommer Sanna, hennes mamma och bror hit.

Jag har inte träffat Sanna sedan i sommras typ.

 

Heyhey!


Av Emma Hansson - 13 april 2010 17:34

 

Heeejj!

 

Idag hade vi sovmorgon som vanligt.

Och idag hade vi orientering i Värsnäs.

Jag och Anna körde G-banan för att vi ville inte köra själva.

Om vi skulle köra VG/MVG- banan så var man tvungen att vara själv.

Haha Anna och jag missade några stycker så vi fick gå tillbaka en lång väg.

Och sedan var det typ 2 stycker rådjur eller om de var älg men iallafall så

gick de över vägen, och vi ba: "åååh" så vi gick in en bit för att kolla

och då var det en sådan stämpel där, men det var nummer 7 och vi va på 5.

hahah. Och så fick Anna en taggbuske mellan benen, hahah.

Och jag fick en på kinden.

Men tillslut hittade vi alla kontrollerna.

Och det tog 1.08 h hahaha.

Vi kan inte hjälpa att vi suger på de. Men denna gången tog vi alla i allafall, ett + till de .

 

Efter orienteringen så hade vi elevensval då, och jag gjorde mitt

nationellaprov idag för jag missade de när alla andra hade de.

Jag fattade typ ingenting, men jag hoppas de gick bra.

 

Nu ska jag göra något, men vet inte vad. Det kanske blir att redigera några bilder. Haha som vanligt. Men jag tycker det är kul.

 

Och så en liten bild på mig med dåligt kvalité. haha.

  

 

 

Byebye, trevlig tisdag

Av Emma Hansson - 12 april 2010 21:33

Okej ahaha jag visste inte vad jag skulle skriva som rubrik.


Här kommer lite bilder. hehe


        

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards