EmmaHansson

Direktlänk till inlägg 26 februari 2011

Hatar egoister

Av Emma Hansson - 26 februari 2011 22:41

Måste bara säga detta. Jag bara hatar egoister!

Asså jag får damp på egoister som bara tänker på sig själva eller på sig själv och bara en till om man är tre stycken. Det är så jävla taskigt.

Om man nu har en popcornpåse aa eller två stycken, så poppar en person en påse, och sedan går iväg från micron och kommer tillbaka. Då blir ju popcornen brända. Aa, och så häller personen upp en liten skål till en av dem tre och tar påsen för sig själv, och inte tänker på den tredje personen.

Sedan går personen och poppar en ny påse, och denna gången blev de här popcornen ännu mer svartare, borde man inte lärt sig av det första misstaget då? Hmmmm... jag tror man borde det. Iaf, så tar personen som poppade popcornen och ställer ut påsen utanför dörren för att få bort all rök. Och sedan ger personen påsen till den tredjepersonen, då är ju nu popcornen kalla och lite blöta. Hur gott är det? Hmmmm... Inte gott. Och då säger den tredje personen "varför ska jag få dem kalla och svarta" och då säger personen som gjort popcornen " för att vi tog den andra och delade på, och att det började ryka". Ööööö, hallå okej, hehe  

Om man inte brukar popa popcorn och inte gillar det så mycket så behöver man väl inte ta slut på dem sista påsarna i onördan? VA? näää just det.

Den tredje personen kännde lukten av de goda ostpopcornen, och ville smaka, men nej då då får den tredje personen brända och KALLA!.

Då vet den tredje personen till nästa gång vem den inte ska bjuda.


Jaa, jag blir så förbannad på sånt, och ledsen. Men aa.. vissa är väll uppfostrade till att bli själviska och vissa inte, det är nog bara så.


Tänk de fattiga i Afrika eller ngt där dem är fattiga och har knappt någon mat. där är dem nog inte själviska, där delar de nog med sig till andra.


Nae nu ska jag sluta den här diskussionen, för jag skriver helt konstigt och aa, men jag orkar fasen inte bry mig, nejnej.

Nu ska jag ta en ZINGO orange och kolla på någon film.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hansson - 8 april 2011 18:29

Jag har tröttnat lite på bloggplatsen, så jag har bytt till devote ist. Ska se om den sidan är bättre. Men jag kommer ju såklart ha den här bloggen kvar, men kanske inte blogga på den.  Här kommer min nuvarande blogg eller vad man säger --> http...

Av Emma Hansson - 8 april 2011 09:57


Tjotjo! Nu sitter jag här i skolan, ska snart ha datorkunskap. Sedan har jag bara en lektion kvar, och det är matte. I kväll ska jag kolla på talang och äta popcorn, jaaaaa. I helgen måste jag plugga på matte + skriva om en tv-kanal. Jag ska skri...

Av Emma Hansson - 7 april 2011 09:32

God morgon god morgon! Idag har jag haft sovmorgon, kunde sovit längre, men ne, ville vara lite mer pigg när jag kommer till skolan. Skulle åka buss egentligen, men pappa sa nyss att han kunde köra, så jag kan bara sitta och vila lite i en timme. S...

Av Emma Hansson - 6 april 2011 19:53

   

Av Emma Hansson - 6 april 2011 18:12

           

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards