EmmaHansson

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Emma Hansson - 24 februari 2011 15:17

Idag vaknade jag vid halv elva, men låg kvar till halv tolv. Låg i sängen och tittade klart på en film som jag började att titta på igårkväll,

 "Den långa resan hem".

 


Det var skönt att bara ligga i sängen med min hund vid fötterna och bara värma till sig.

Jag har varit ute med min hund i trädgården och fotat och gått en kisserunda med honom. Sedan har jag inte gjort så mycket. Eller jo det har jag ju. Städat min garderob.

Nu tänkte jag titta på någon film och kanske baka något. Blev så sugen på det. Hehe. Jag måste plugga matte också. Buhu.


Här kommer lite bilder från innan.

(Haha tycker det är så kul när min hund mular sig själv)



                               

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards