EmmaHansson

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Emma Hansson - 17 februari 2011 08:44

Naee, vi skulle vara i tid idag till första lektionen som är 2 timmar lång, för att kolla på en film i engelskan. När alla hade kommit så väntade vi och så kom det en och berättade att vår lärare var sjuk. Asså vi kunde haft sovmorgon till halv elva. Inte snällt. Man kan ju mejla om det innan så man vet. Så nu har vi ingenting att göra till halv elva.


Idag kom angelica till skolan, hon har varit magsjuk. Stackarn. Och Jessika fick gå hem idag för att hon trodde hon hade feber. Stackars henne också. Alla blir sjuka. Jag vill inte bli sjuk på lovet eller på söndag. För på söndag ska mamma, jag, min moster och Angelica till Ullared. Hoppas att vi inte blir magsjuka. Jag hatar det.


I morgon slutar man vid elva då. asskööönt. ingen matte, såå aa. Och på kvällen blir det fest. Undra vad man ska ha på sig? Jag hittar nog något.


Här är en bild på mig och Jessika som Ebba tagit. hehe jag lekte lite med bilden. Den blev inte så bra redigerat. Men vad gör man när man har tråkigt ibland? Hihih.


  

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards