EmmaHansson

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Emma Hansson - 3 februari 2011 17:02


Tjabba.

Igår var det typ aktivitetsdag eller vad man kallar det. Jag och några tjejer till valde yoga. Det var väl kul, eller sådär, men man märkte att man var helt ovig. Hahah. Idag har jag ont i axlar, rygg och bakrelår. Och huvudvärk och jag haft hela dagen, så fick stanna hemma idag.

Iaf, så hängde Angelica med mig hem. Vi tog lite att äta och sedan ställde vi oss bakom och famför kameran. Hehe vi tog lite nakenfoto. Inte heeeelt nakna. Nejnej, utan jaa halvt. Vi tycker kanske det är snyggt. Jaa haha, iaf. så blev det några bra bilder. Har inte hunnit kolla på dem, men får göra det i helgen.


Jag tror jag går till skolan i morgon. Jag känner mig bättre nu.


Juste måste berätta en sak. Jag har blivit en Emma. Haha inte jag Emma då utan Emma "natt". Hon dricker typ te varje dag, och det har jag med gjort denna veckan. Jag dricker vaniljte (det gör emma oxå), och så dricker jag mangote. Asgott. Haha. Men man måste ha sugrör i, det är godast. Hehe.


Nu orkar jag inte sitta här mer, för då får jag mer ont i huvudet.


Ha det braa.  pööössss

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards