EmmaHansson

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Emma Hansson - 11 februari 2011 19:33

Idag var det en kort dag som vanligt på fredagarna.

Och det var mycket skratt också. Hehe på esteten så jobbar vi med lera, och jag ska göra en människa, och den blev helt missbildad och sedan satte Angelica dig en snopp och då skrattade vi så att vi grät typ. Hehe jag vet vi är lite snuskiga, men det kan inte vi hjälpa. Man blir som man blir uppfostrad. hehe.

Sedan hade vi en timmes rast, och den timmen satt vi vid ett bort och bara snackade och filmade fötterna. Filmerna/filmen kommer nog.


Efter skolan sprang jag och Angelica till bussen för att åka in till stan. Där stod vi i kylan och väntade i 10 min, och när bussen kom så var den full. Så vi gick in till stan ist. MOTIOOOON! hahah. Askallt var de.

det första vi gjorde var att gå till dynamite (stavning) och beställa tid för navelpiercing. Jag kommer att dö. hahah. Sedan gick vi och kollade i butikerna, och efter de gick vi upp till ett caffé och köpte en kladdkaka och jordnötskaka att dela på. Asgooott.


Jaa. Mamma och min bror kom och hämtade mig och Elin (min brors flickvän) vid stationen. Elin kom med tåget. Och sedan köpte vi pizza och nu sitter jag här helt slut.

Detta köpte jag + ett vitt läppglans för 10 kr (rea). Allt var REA det jag köpte.

        

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards