EmmaHansson

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Emma Hansson - 10 februari 2011 17:45

 

Hejsaaaaan.

 

HAha i förgår när jag kom hem så satte jag mig vid tv:n. Det fanns inga bra program alls, så jag slog över till disney channel. Okej, asså för att man blir äldre så betyder det inte att man förlorar sitt barnasinne. Jag kommer alltid ha kvar de. Vill inte bli en vuxen människa som sitter där hemma och kollar på nyheter 24/7. Haha iaf så vill jag komma fram till att det var Quack Pack där. Tror det stavas så. Iaf så blev kalle anka yngre och yngre och sedan var han en liten bäbisanka. Assöt, aa och så kommer han till knatte, fnatte och tjatte, vet i fasen hur de stavas. Iaf så ser man bara kalles huvud + en röd ballong och helt plösligt säger han asglatt "jag har en röd balloooong". hahaha och aa, orkar inte berätta mer, ni får kolla på detta klippet. Jag tyckte det var asgulligt iaf. Min humor. satt och småskrattade för mig själv.


Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards