EmmaHansson

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

Momor ser ut som en vissen maskros

Av Emma Hansson - 29 oktober 2010 18:42


God kväll!

I går så var det skola som vanligt.

Jag gjorde samhällskunskapsprovet, jag hoppas det gick bra, känndes som det gick bra iaf. Slutade vid två som vanligt. Mamma kom och hämtade mig, och sedan åkte vi till IKEA och köpte korv. Efter de så gick vi in på modehuset. Jag skulle kolla på skor, och jag hittade två par på SKOPUNKTEN. Där har jag aldrig hittat ett par skor innan i min storlek. Nu har jag många par skor så jag är nöjd. Har aldrig kunnat haft många par skor att välja brand innan, för jag har så stora och breda fötter. Iaf, efter att vi varit där så körde vi till City gross och handlade lite.

Sedan åkte vi uppt till mormor på sjukhuset. Hon har legat där i två veckor nu. Hon har opererat höften. När vi kom dit så hade hon precis ätit.

Asså jag hatar sjukhuslukten, jag mår illa av den. Jag har opererats så många gånger. Och när jag är där så känns det som om jag ska opereras igen. Inte kul!

 

Vi gick in till mormors rum och pratade lite. Haha jag satte mig i en rullstol och sedan tog jag mormors kryckor och började åka omkring. (typ slalom med rullstol, ni vet). Hahah. Mamma filmade, så ska se om det funkar att lägga upp videon.

Juste jag masserade mormor med en sådan där huvudmassage. ( en pinne med en massa små pinnar, som en vissp typ).

Och så satt den fast däe, och mormor ser ut som en vissen maskros i håret, haha och när hon fick den på huvudet så såg hon mer ut som en vissen maskros. Hahah. Gulliga lilla mormor. När mamma och jag skulle gå så skulle vi ta hissen ner. Och mittemot hissarna så finns det typ ett hål eller ja somman kan gå in i, och on man kollar upp så kan man se alla våningarna, och så är det fönster i olika mönster. Jag gick upp en våning och så stack jag igenom huvudet i ett av fönstrerna, aa och så tog mamma kort på mig och jag ser ur som en pumpa i ansiktet, ahaha, skitkul. Mamma gick ockå upp dit och hon såg ut som ett monster typ i bilden. Läskigt ju. ( bilderna kommer).

 

Mamma och jag kom hem vid ca halv sju. Jag åt lite och sedan satte jag mig och tog det lugnt vid datorn, och sedan kröp jag ner i sängen.

 

MINA SKOR!

 

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hansson - 8 april 2011 18:29

Jag har tröttnat lite på bloggplatsen, så jag har bytt till devote ist. Ska se om den sidan är bättre. Men jag kommer ju såklart ha den här bloggen kvar, men kanske inte blogga på den.  Här kommer min nuvarande blogg eller vad man säger --> http...

Av Emma Hansson - 8 april 2011 09:57


Tjotjo! Nu sitter jag här i skolan, ska snart ha datorkunskap. Sedan har jag bara en lektion kvar, och det är matte. I kväll ska jag kolla på talang och äta popcorn, jaaaaa. I helgen måste jag plugga på matte + skriva om en tv-kanal. Jag ska skri...

Av Emma Hansson - 7 april 2011 09:32

God morgon god morgon! Idag har jag haft sovmorgon, kunde sovit längre, men ne, ville vara lite mer pigg när jag kommer till skolan. Skulle åka buss egentligen, men pappa sa nyss att han kunde köra, så jag kan bara sitta och vila lite i en timme. S...

Av Emma Hansson - 6 april 2011 19:53

   

Av Emma Hansson - 6 april 2011 18:12

           

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards