EmmaHansson

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Emma Hansson - 30 mars 2010 17:59


HejsanSvejsan!

 

Skola idag då. Lika tråkigt som vanligt typ. Haha och Anna och jag gjorde fel på NO-labben som vanligt. HAHAH. Vi kan inte hjälpa att vi suger på att labba   .

 

Iallafan så MÅSTE jag berätta en sak som hände i gårkväll typ.

Varje år typ 2 gånger så hör man ett oväsen utanför vårat hus. Och vad kan de nu vara? hmmm. Jo, ett stort svart moln med fåglar som sitter i en ek.

Och alla typ skriker. Och jag Springer ut på tomten för att fota. ( lustigt va? )

Nä men i allafall så ville jag att de skulle flyga. Så jag busvisslade, och skrek lite.

Och rätt som de var så blev de helt tyst och alla flög mot mig och sedan upp över altalen. Och sedan hörde man en massa smäll typ. och så kom de ner en massa fågelskit. Jag slår vad om att de försökte sikta på mig haha. Men de lyckades inte. Haha.

Sedan gick jag fram till framsidan och så satt de där i ett träd och "pratade". haha

 

Ha en bra tisdag.!

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards