EmmaHansson

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Emma Hansson - 17 mars 2010 23:52


Hejsan!


Hahah, jag glömde säga en sak förut så gör de nu. haha.


Idag när jag skulle gå till bussen så skulle jag ta upp tuggummi. ( Det snöade på morgonen idag så man såg ju inte om de va is under snön eller inte. )

Så jag stannade och tog upp asken. ( Jag hade klackskor på mig, men inte så höga typ ngn cm. Och de är ju ganska halt att gå med klackat på is.)


Så när jag skulle ta ett steg fram så typ flög mina ben framåt och jag satte mig på rumpan på marken. hahaha. Och det första jag gjorde va att titta om det var någon som såg mig. Och det var de haha. Det körde förbi typ 3 bilar, och så va jag ju nära E22 och där kör det ganska många på morgonen, haha.

 Och sedan när jag kollat så tog jag bort all snö och fortsatte gå. hahaha. Jag fick lite ont i rumpan med de va inte så farligt. haha. Men kul va de. Man skulle ju filmat.  

Av Emma Hansson - 17 mars 2010 23:36


Emmas hand

 

  

Av Emma Hansson - 17 mars 2010 17:39


Helluu!

 

Idag har jag varit i skolan då. Den roligaste lektionen idag var musik. Jag och Anna är bäst. hahah. man ska skriva egna låtar och så. Och man ska vara i grupper, men i vår grupp är det bara vi två. hehe. Men vi är bäst för de. hahaha. Vi har kommit på 2 nya låtar asbra faktist. hehe.♥ Okej, men dom är de. Tycker vi iallafall.

Jag ska försöka ändra format på dem och försöka lägga in dem här på min blogg.

 

I morgon är det studiedag!!!! Det är så skönt, men jag får väl plugga hela dagen på NO och SO. buhu.  

Det kanske bli några kort också. hihi.

 

Ha en bra dag!

 

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards