EmmaHansson

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Emma Hansson - 5 mars 2010 17:36


Hej!

 

Okej Snälla hjälp mig och välj min header. kommentera och säg vilken header jag ska ha!



1

     



2

 

  


3

 

   


4

 

 


 

 

 

6

 

    

 

 

7

 

    

Av Emma Hansson - 5 mars 2010 17:18


Tjabba tjena hallå!


Nu har jag bytt header igen, hahah. Jag får juh panik. Jag ska försöka komma på någon annan senare som jag ska ha länge, som jag blir nöjd med. Jagvill ha en lite kul header, någon som blir lite rolig eller vad man säger, anyway... jag tänkte göra några headers och så får ni rösta eller välja vilken ni tycker är bäst. Men nu så länge tror jag att jag tar denna.


För er som inte vet vad en header är så är det den som är längst upp på min blogg, eller den stora bilden där typ. hehe.

Av Emma Hansson - 5 mars 2010 16:42


Tjabba!

 

Idag hade vi innebandy dag då, de var väl kul. Vi som var i tjejlaget kom 3:a   Första spelet ller vad man säger så blev det 1-1, andra spelet vann vi med1-0 tror jag, tredje spelet vann vi med 2-0 tror jag, fjärde spelet blev det 2-1 till oss, jag gjorde båda målen, *stolt*. Och femte spelet så spelade vi mot 7:or. och de spelade oschysst, men vår larare bara glodde, men haha vissa i deras lag ramlade, HAHAHA.Men vi förlorade mot dem med 2-1. först blev de 1-1 men vi var tvugna att göra straffar, och jag missade när jag skulle skjuta, men,men, what ever? Och 7:orna som vi mötte vann alltihop mot tjejerna och killarna vann i min klass.

 

Bilderna har jag inte laggt in i datorn än, så jag får lägga in de i ett anat innlägg.

 

Ha de braa!

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards