EmmaHansson

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Emma Hansson - 8 mars 2010 19:32


Hellu Hellu!


Idag har jag varit i skolan då, jag hatar måndagar, för de känns så långa. Efter skolan åkte mamma och jag in till media makt för att de hade typ konnit in skräp i kameran när de lagade den.   Men de fixade dem där. Sedan gick vi in till City gross för att kolla om de hade nagellackslim, men de hade de inte. Så vi gick in till Mode huset, till lindex, och där hade de lim. När vi gick förbi skoaffären Deichmann. Så stannade båda två samtidigt och tittade på varandra, och båda ba: "Ja". och så gick vi in, hehe. Jag tycker de är en bra skoaffär, för det finns skor i min storlek. Hehe jag har rätt stora fötter,hehe storlek 42.   Men, men hehe. Och det är bra pris där också. Jag hittade 2 par skor för 69 kr styck. Ett par med klackar och gympaskor. I like it.   Mamma hittade också ett par skor, svarta,typ lite längre med hög klack. Väldigt fina, och för bara 39 kr. Och det fanns bara dem kvar och var i hennes storlek.


Färgen kanske inte är så bra på bilden, men i allafall. På dem gråa skorna är de typ en liten fettfläck på men jag orkar inte bry mig.

    

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards