EmmaHansson

Alla inlägg under maj 2010

Av Emma Hansson - 10 maj 2010 20:25

Här kommer lite bilder!

 

     

 

              

Av Emma Hansson - 10 maj 2010 18:49

Hejhej!

 

Idag har jag stannat hemma från skolan för jag har

haft en sådan huvudvärk. Så har legat och kollat på film.

Och sedan var jag tvungen att åka och ta min sista sptura för

livmoderhalscanser. Och de gick bra som vanligt.

Jag tror jag ska till skolan i mon för har inte så jätteont i huvudet längre.

 

Och idag skulle min morfar fyllt år. Jag saknar honom skitmycket.

Tänker på honom ofta. Jag måste till hans grav någon dag och lägga blommor.

Kan ju inte de idag. Men ett stort grattis till honom i allafall.    

Av Emma Hansson - 9 maj 2010 16:14

Hejhej!

 

Nu har jag precis kollat på The ring 2.

Och så försöker jag plugga SO, om Islam, men

fattar typ ingenting hehe.

 

Idag har jag varit ute med hunden och sedan tagit det lite lugnt.

Jag tänkte måla naglarna, men orkar inte göra de nu, jag

ska göra de sen. Hehe.

 

Jahapp och nu tog pappa TV:n när jag satt och tittade på ett program, det var ju skitsnällt!!  

 

Detta blev ett ganska tråkigt inlägg haha.

Av Emma Hansson - 8 maj 2010 19:12


Hejhej!

 

I natt sov mamma och jag i husvagnen, det var jättemysigt.

Vi köpte en pizza och sedan satt vi och åt den i sängen.  

Vi tittade på talang och sedan skulle vi kolla på en skräckfilm,

men det blev inte så, för att den filmen vi tänkte kolla på

var typ konstig, haha.

Så mamma blundade lite och snarkade haha

och jag låg och kollade lite på TV.

 

Idag vaknade vi vid 10 tiden.

Och så åt vi frukost.

Sedan åkte vi in till färjestaden.

Jag hittade 2 par trosor, och så köpte vi glass.

Sedan åkte vi in till stan för att kolla efter en mask till maskeradbalen.

Jag hittade en, men nu när jag kom hen såg jag att den var ojämn,

eller den var längre på ena sidan och de ska den inte vara.

och det ser konstigt ut när jag ha den på.

Och sen köpte vi svart hårspray, för att jag ska ju vara punkare

på spexfotot. Haha.

När jag kom hem så fotade jag lite på regndroppar och sedan satte jag mig lite vid den NYA TV:n, haha

vi har köpt en platt-TV. Okej, ni kanske tycker vi är lite sena med de haha, menmen, nu har

vi en i allafall.

 

I nästa inlägg kommer lite bilder när jag poasar lite med masken, höhö.

 

Ha en braoo lördagskväll.

Pöss.

 

Av Emma Hansson - 7 maj 2010 15:47


Tjabba!

 

Varit i skolan idag.

Fick sluta vid 13.30 idag,

för att vi ska typ bara läsa en bok.

Vi brukar sluta 15.00

Nu sitter jag här och fryser.

Jag måste snart gå och packa lite kläder m.m till

husvagnen sen.

För mamma och jag ska sova där och kolla på skräckfilm.

 

Och jag har fortfarande sår uppe i gommen, det gör skitont, jag kan ju knappt äta.

Juste, i engelskan idag så skulle vi ha ett läxförhör med glosor och så, aa och ingen hade pluggat,

eller jo jag pluggade innan lektionen började och kunde typ alla.

Och bara för att ingen hade pluggat så sa hon att vi skulle ha de på måndag

och att om man får ETT ENDA stavfel bara ett enda så MÅSTE man baka

kakor till hela klassen. Asså så får man inte göra. Och vi är ju en hälso...skola.

Så jag var tjurig hela dagen sen efter.

Om jag får ett fel så ska hon få köra upp kakan någonstans., haha nä skoja, men jag hatar sånt. Jag blir så förbannad. Ursäkta!

 

Nae nu ska jag packa lite.

 

Ha de!

Av Emma Hansson - 4 maj 2010 20:25


Den 9/6 så ska vi nior ha typ maskeradbal som avslutningsfest.

Man ska typ ha en fin klänning och en mask för ögonen.

Och jag vet inte vad jag ska ha på mig. Jag har ingn typ balklänning    och ingen mask heller. Hjälp.

Är det någon som kanske vet vart man kan köta en lite billig mask?  

Och jag vet inte hur man gör en egen, hehe.

Jo med typ gips men de går väll lätt sönder.?

 

Aja nu måste jag plugga. Byebye!



Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards