EmmaHansson

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Emma Hansson - 15 maj 2010 17:20


Helluu!

 

Jag har varit sjuk nu hela veckan eller är sjuk fortfarande,

så har inte orkat sitta vid datorn.

 

Onsdag:

Emma kom till mig med tåget för jag

mådde lite bättre, och hon kunde inte avboka sin tågbiljett.

Så när hon kom så satte vi oss och kollade på skräckfilm.

Och sedan gick bvi och la oss.

 

Torsdag:

 Spelade vi lite eye toy, och sedan kollade på film,

och lite så. På kvällen gick vi en runda.

 

Fredag:

Emma gick upp klockan 09.00 och jag 09.30

För hon skulle duscha.

Sedan åkte vi in till stan vid halv tolv.

Jag var fortfarande yr och skitförkyld.

När vi kom in till H&M så hade de byggt om hela skiten där inne typ.

Jag har inte varit på stan på länge men i allafall.

Aa och så blev vi helt förvirrade.

Jag köpte ett par jeansshorts, en tuptop (leopardfärgad) och mascara.

Emma köpte mascara, bikinitopp och täckstift.

 

När vi kom hem så åt vi en stark kycklinggryta. det var skitgott.

Och sedan så fick Emma och jag lite damp och dansade och stimmade. Haha

och vi spelade in de. haha. Ska kanske lägga upp den, men inte säkert.

Sedan tittade vi på talang. På kvällen blev jag skitsjuk. Blev helt yr hostade

skitmycket och hade 39 grader feber. Inte kul de.

Så jag fick gå och lägga mig.

 

Lördag:

 

Idag så gick jag upp kl. 10.00 och emma 11.00

Jag kunde inte sova på hela natten för kunde knappt andas genom näsan.

Så från klockan 11 till nu så har Emma och jag legat i soffan med bara pyjamas och kollar på film. Och jag har ingensmak och lukt, buhu,

Och vi ska äta grillat. Jag älskar grillat.

Haha och nu börjar Emma bli snorig och så. Haha jag har smittat henne.

Nu vet jag inte vad vi ska göra? kanske kolla på TV igen hahah.

 

Bilder kommer i nästa inlägg.

 

Ha de!

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards