EmmaHansson

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Emma Hansson - 20 maj 2010 17:23


Hejhej!

Idag hade vi spexfoto då.

Asså jag ska bara säga att jag och Nean var bäst av alla!

Haha alla småbarnen skrattade hela tiden åt oss och sa att vi var fula.

Men jag tycker att vi var ganska heta! Hahaha.

Och så kom Anna och hälsade på idag också. Och så fick hon fota mig och Nean lite ute i skogen. Jag blev så glad när hon kom. Älskar dig Anna!

Här kommer lite bilder dådå!



  

Modell: Jag och Nean

Foto: Anna sjögren

 

   

Modell: Jag och Nean

Foto: Anna sjögren

   

Modell: Nean och jag

Foto: Anna sjögren

 

Modell:Nean och Jag

Foto: Anna sjögren


 

Modell: Jag

Foto: Anna sjögren


 

Modell: Jag och Nean

Foto: Anna sjögren


 

Modell: min klass

Foto: Anna sjögren


  

Modell:Nean

Foto: Jag

    

Modell: Jag och Nean

Foto: Anna sjögren

  

Modell: Jag

Foto: Anna sjögren

  

Modell: Nean

Foto: Anna sjögren

 

Modell: Jag

Foto: Anna sjögren 

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards