EmmaHansson

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Emma Hansson - 3 maj 2010 17:06


Hejhej!

 

I fredags åkte jag till Emma.

Jag kom dit kl 19.00 ungefär.

Emma och hennes kompis Julia kom och mötte mig.

När vi kom hem till Emma tittade vi tre på "Mirrors".

Den var asbra och läskig som jag gillar.

Och när vi skulle hänga med ut för att följa Julia

till bilen så var vi skiträdda, haha för det typ visslade

bland träden.

 

På lördagen gick Emma upp vid halv åtta och jag åtta.

För hon konfirmerades vid 11.

Emma sjöng asasasas fiint, blev tårögd och fick gåshud på hela kroppen.

Och mitt hår på kinderna stod upp typ hahaha, men de känndes så.

Jag spelade in när hon sjöng men dlev suddig bild för har ingen bra filmkamera.

Och sedan efter så åt vi typ planka eller vad det heter.

Det var passionsfrukter, kyckling eller kalkon, rostbiff, vindruvor, annanas,

kiwi, melon,  jaa m.m

Och det skulle komma 10 st gäster till men de avbokade sig typ,

och då hade redan Emmas föräldrar köpt 3 STORA brickor med sådan mat.

Och det stod att en bricka var för 10 pers men när de fick dem så var det

typ för 20 pers. Så vi gick och åt hela tiden, haha för att försöka få slut på all mat.

Och fatta vad vi fick gaser i magen HAAHHAAH.

Kan inte vi hjälpa.

Och på kvällen sedan kollade Emma och jag på " fredagen den 13".

Den var också bra men lite panikfilm.

Och vi trodde det bara fanns en film men det finns ju ganska många,

så vi är tvugna att kolla på alla nu haha.

 

På söndagen så gick Emma och jag ut och fotade med hennes NYA KAMERA.

Den är asbra.Vill ha. haha. Och det var sol ute.

Så vi gick ut i skogen och fotade. haha det var 2 st par med fåglar som parade sig. Och de tyckte Emma och jag var skitkul hahaha. Dålig humor.

Sedan la vi oss och solade och åt mer av den där maten och så tårta.

 

När jag kom hem från Emma gick jag ut och fotade lite till.

 

Jaa, deta blev ett långt inlägg, jag hoppas ni orkade läsa, haha.

Bilder kommer i nästa inlägg.

 

Jag orkar inte ändra om det är stavfel m.m, höhö.

 

Ha de!

 

 

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards