EmmaHansson

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Emma Hansson - 4 maj 2010 20:25


Den 9/6 så ska vi nior ha typ maskeradbal som avslutningsfest.

Man ska typ ha en fin klänning och en mask för ögonen.

Och jag vet inte vad jag ska ha på mig. Jag har ingn typ balklänning    och ingen mask heller. Hjälp.

Är det någon som kanske vet vart man kan köta en lite billig mask?  

Och jag vet inte hur man gör en egen, hehe.

Jo med typ gips men de går väll lätt sönder.?

 

Aja nu måste jag plugga. Byebye!



Av Emma Hansson - 4 maj 2010 20:09


Idag har det varit en seg och ledsam dag.   Och jag har fått ett sår uppe i gommen.

Jag får alltid de när jag börjar bli förkyld. Och det gör skitont, och är typ lila. Och bubbligt.höhö

Å i morgon ska vi ha nationellt prov i NO / biologi.  

Guud, jag kan kommer typ inte ihåg något. HJÄLP! haha.

 

I helgen ska jag och mamma sova i husvagnen.

Mamma och pappa sov där i helgen. Och all inredning blev klar.

Jag kommer få tårar i ögonen när jag kommer dit.

Och på kvällen sen när mamma och jag är där

så ska vi kolla på skräckfilm oc käka popcorn, godis

och lite annat smått och gott.

Det är tradition. Vi brukar alltid göra de innan sommaren har börjat.

 

Aja, nu ska jag gå och läsa igenom HELA biologi-boken.

Och den är typ 200 sidor eller något, om inte mer haha.

 

Pöss och kram  


Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards