EmmaHansson

Direktlänk till inlägg 26 maj 2010

Där sjönk självförtroendet typ!

Av Emma Hansson - 26 maj 2010 20:48


HEJSAAAN!!

 

Idag har jag varit i skolan dåe.

Saknat Anna som fan!!! Jag har mycket att berätta för dig gumman!♥

I allafall så hade vi bild idag, och när jag kom upptill bildsalen så

blev jag så arg på en gång!!

Anna och jag har ju ställt ut våra bilder som vi tagit där inne i bilden.

Aa, och så är det någon som målat på dem, kletat lera på dem,

och satt tejpå på dem!!!! Asså så JÄVLA onördigt. Jag blir så trött på

sånt skit. Och min bildlärare sa att bet var typ första gången någon hade gjort så typ. Aa, och det var bara på våra bilder de hade gjort så.

Så jag fick stå och sudda ut allt kludd och närjag skulle ta bort

tejpen så hade dem typ gnuggat in den i bilden, så färgen och allt fastnade på tejpen!!

TACK SÅ JÄVLA MYCKET DU SOM GJORDE DE!!! Om jag få veta vem det är ska jag fan trycka upp den mot väggen. Asså jag blir så ledsen. Räcker det inte med att vara ledsen innan? nä! Asså när man väl har gjort något som är bra och man blir så stolt över sig själv, så kommer det alltid någon och förstör. Jag jag fick lite bättre självförtroende när alla sa att bilderna var fina, och jag har INTE bra självförtroende. A och när jag såg detta så sjönk mitt självförtroende, tack så jävla mycket!!!!

 

Aja nu till en annan grej! När jag kom hem så sa mamma att min nya mobil har kommit. Jag skulle få den i avslutningspresent den 18 juni, men jag ville ha den innan hehe. Och mamma skulle vara hemma vid 20.00 men nu är den 21.00 Jag får ju panik här. Jag ska få en HTC!

Och så får jag göra min egna design till skalet också, aaaa. hahaha.

 

Min mobil som jag har nu bara stängs av HELA tiden, asså HELA tiden.

På en minut stängdes den av 8 gånger. Helt sjukt juh.

 

Nu ska jag gå upp och kolla om hon kommit än. Bilder kommer. Hehe.

 

Ha en braoo kväll!

 

puss och kram!♥

 
 
Camilla

Camilla

26 maj 2010 21:06

Inte för att jag förstår vad det var för mobil du skulle få. Men det blir nog bra! Vad önskar du av oss den 18? Jag hoppas att den som förstörde era bilder mår riktigt dåligt nu av sitt dåliga samvete. Men tyvärr så har väl de som gör såna saker inget samvete alls. KRAM

http://www.riddarens.zoomin.se

 
Anna

Anna

29 maj 2010 22:53

äeh, fyfan! Lågt, omoget och respektlöst! jäkla synd att vissa mäniskor kan känna andras framgångar som ett hot och pga det förstöra.. var det verkligen nödvändigt. Ahja, vi vet båda två att vi är nöjda med bilderna, och bengan också.. så får väl de andra skitungarna tycka vad dom tycker, eller avundas vår prestation som åtminstone jag är stolt över.

Har ni vuxen vecka hela veckan? jag saknar mina fläskänglar så fruktansvärt mycket och jag bara ber om att få träffa er snar. Känns som att jag håller på att tappa bort er igen. Men jag tror att jag ha vaknat nu, och ser igen... hoppas jag iaf.

Ha en bra helg finaste Ämma och du vet att jag saknar dig otroligt mycket. Nu ska jag lyssna på Gompaddaa och se på gammla härliga bilder/filmer!! :D

http://annasjogren.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hansson - 8 april 2011 18:29

Jag har tröttnat lite på bloggplatsen, så jag har bytt till devote ist. Ska se om den sidan är bättre. Men jag kommer ju såklart ha den här bloggen kvar, men kanske inte blogga på den.  Här kommer min nuvarande blogg eller vad man säger --> http...

Av Emma Hansson - 8 april 2011 09:57


Tjotjo! Nu sitter jag här i skolan, ska snart ha datorkunskap. Sedan har jag bara en lektion kvar, och det är matte. I kväll ska jag kolla på talang och äta popcorn, jaaaaa. I helgen måste jag plugga på matte + skriva om en tv-kanal. Jag ska skri...

Av Emma Hansson - 7 april 2011 09:32

God morgon god morgon! Idag har jag haft sovmorgon, kunde sovit längre, men ne, ville vara lite mer pigg när jag kommer till skolan. Skulle åka buss egentligen, men pappa sa nyss att han kunde köra, så jag kan bara sitta och vila lite i en timme. S...

Av Emma Hansson - 6 april 2011 19:53

   

Av Emma Hansson - 6 april 2011 18:12

           

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards