EmmaHansson

Direktlänk till inlägg 24 maj 2010

jäklar, 585 KR!

Av Emma Hansson - 24 maj 2010 22:18


Hejsansvejsan!

Idag har jag varit i skolan då.

Det är bara 3 veckor kvar till sommarlovet, aaaaa.

Och jag har blivit så trött nu, jag vil ha sommarlov nuuu.

Jag orkar inte sitta och plugga på alla tråkiga lektioner. hehe.

Och nästa vecka tror jag så har vi vuxenvecka.

Vi ska typ cykla runt till ikea, banker och så. vet i fasen vad vi ska göra, haha.

Orkar inte ens tänka.

Och så är det skolbal snart med.

Och så blir man av med en massa pengar.

Skolbalen kostade 220 kr

Och våra tröjor vi ska ha i klassen kostar typ 220 kr för vi bokade för sent,

eller så gjorde någon fel med allt.

Och spex-kartalogen kostar 125 kr.

Och så ska vi ge en i min klass 20 kr var, för att de ska köpa blommor till våra lärere. och de är 3 st.

Och vi är typ 22 eller något i klassen och om man lägger i hop dem så blir det 440 kr. Asså 440 kr för blommor, lite mycket tycker jag.

juste och så måste manha en mask till balen också och det går år några kr, typ kanske 90 kr.

Och så ska vi se om vi lägger ihop allt då. Och då blir det: 585 kr!!! 585 KR!!

asså guuud. Nae, nae, nu blir jag arg hehe.  

 

Nu ska jag gå och lägga mig bara för de!!! 585 kr. fy fasen.

 

Och för att inlägget inte ska bli så tråkigt så lägger jag in en liten bild när jag är i mallorca i augusti.Jag blev så bruuun, vill haa, och vill bli de igen. Hehe.  

  

 

 

Aja god natt.!

 
 
Ingen bild

linn

25 maj 2010 16:32

lite bränd eller haha!? :-D

 
Camilla

Camilla

25 maj 2010 20:29

Jag trodde de "brända" bilderna var efter denna helgen i husvagnen.

http://www.riddarens.zoomin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hansson - 8 april 2011 18:29

Jag har tröttnat lite på bloggplatsen, så jag har bytt till devote ist. Ska se om den sidan är bättre. Men jag kommer ju såklart ha den här bloggen kvar, men kanske inte blogga på den.  Här kommer min nuvarande blogg eller vad man säger --> http...

Av Emma Hansson - 8 april 2011 09:57


Tjotjo! Nu sitter jag här i skolan, ska snart ha datorkunskap. Sedan har jag bara en lektion kvar, och det är matte. I kväll ska jag kolla på talang och äta popcorn, jaaaaa. I helgen måste jag plugga på matte + skriva om en tv-kanal. Jag ska skri...

Av Emma Hansson - 7 april 2011 09:32

God morgon god morgon! Idag har jag haft sovmorgon, kunde sovit längre, men ne, ville vara lite mer pigg när jag kommer till skolan. Skulle åka buss egentligen, men pappa sa nyss att han kunde köra, så jag kan bara sitta och vila lite i en timme. S...

Av Emma Hansson - 6 april 2011 19:53

   

Av Emma Hansson - 6 april 2011 18:12

           

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards