EmmaHansson

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Emma Hansson - 12 juni 2010 16:52


Här kommer lite bilder på min kära bror i examenkläderna han ska ha på

onsdag, väldigt stilig tycker jag.

Jag hoppas jag får lägga in bilderna här hehe. Jag gör de i allafall, för att

jag tycker han blev så bra på korten.  



          

Av Emma Hansson - 12 juni 2010 16:14


HejsanHejsan!

 

I går så stannade jag hemma från skolan för jag hade magont. Inte kul de.

Sedan fram åt kvällen så mådde jag lite bättre så mamma och jag

åkte in till stan och solade lite solarie.

Första gången för mig, hehe fick lite panik.

Jag fick lite färg efter bikinin, yeeeyyy.

Så jag tror vi åker in dit i mon igen och solar.

Man måste ju få lite färg till skolavslutningen juh. Hihi.

 

På kvällen gjorde jag inte så mycket, satt lite vid datorn och grejade.

Och så chattade jag med en kompis.

  

Idag gick jag upp vid 10.00 typ.

Åt frukost och sedan hoppade jag in i duschen.

Efter de så städade jag lite, dammade, damsög, plocka undan saker m.m

För en stund sedan så plockade jag lite granskott, 6liter tror jag de blev. fick ont i händerna. menmen. Mamma och jag ska gå en runda senare, så då ska jag plocka mer.

 

byebye, trevlig lördag.

 

Pussar och kramar!  

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards