EmmaHansson

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Emma Hansson - 10 juni 2010 19:32

        

Av Emma Hansson - 10 juni 2010 17:09


Hejsan!!

 

Jag kom hem kl halv ett i natt.

Vi var på kolboda. Inte på campingen, utan där i någon lockal.

Först var det tråkigt på balen, det hände typ ingenting.

Vi fick tvårätters middag. Det var väl gott.

Senare på kvällen så blev det lite mer ös på festen.

Blev hög musik och vi hoppade och tjoade som man ska, hihi.

Sedan gick vi runt i en lång rad runt hela huset. ( kommer inte på vad det heter.)

Sedan dansava alla limbo men inte jag och Nean hehe.

Sara var asgrym.!

Juste, pappa laddade sin kamera innan vi åkte och när jag kom dit och skulle ta upp den för att fota så hade den inget batteri. Typiskt asså.

Jo lite batteri hade den , så vi kunde ta några kort, hehe.

Jag skulle tagit med min systemkamera... eller nej, för alla gick runt och typ tog allas och tog kort och så. Ingen får röra min kamera haha.

Jag tog en snabbdusch när jag kom hem vid halv ett, Och sedan la jag mig i sägen

och somnade direkt.

Och idag på morgonen dick jag upp 06.23 hehe.

Astrött idag.

 

Aja nu måste jag plugga lite.

Bilderna kommer senare.

 

Byebye!

 

Pöss!

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards