EmmaHansson

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Emma Hansson - 3 juni 2010 18:29


Bilder från i går!

 

 

 

            

 

 

 

Bilder från i dag!

 

 

 

            

Av Emma Hansson - 3 juni 2010 18:01


Hej hej!

 

Jag har inte haft tid att ladda upp några inlägg denna veckan.

Vi har vuxenvecka.

 

( På 2 dagar i går och idag har jag fått 12 myggbett, det kliar asmycket. Jag kan ju inte få så många på en gång j haha. )

 

Måndags:

  1. Veckans program presenteras
  2. Brottsofferjourinformation
  3. Kalmar traffikskola
  4. Jujutsinformation
  5. Lunch
  6. Förbereda IKEA-besöket + skriva CV

 

Tisdag:

  1. Komsumentvägledarinformation
  2. Bankinformation
  3. Lunch
  4. Gruppen besöker IKEA

 

Onsdag:

 

Praktik ( jag var på Life )

 

Torsdag:

 

Praktik ( Life)

 

i mon Fredag:

 

  1. Riksdagsledarmotinformation
  2. information från LO
  3. Syo-info
  4. Malous information - egenvård
  5. Lunch
  6. Redovisning av IKEA-besöket, samt utvärdering av veckan.

 

I går kunde jag inte komma på praoen för jag hade huvudverk.

Så jag gick ut och solade lite och sedan fotade för jag ville tänka på annat

än att ha huvudverk. Det hjälpte en stund. Haha jag fick bara lite färg.

 

Idag mådde jag bättre så Carina ( Sannas mamma, hon jobbar på life) hämtade mig. Jag fick hälla upp russin i påsag och väga dem, as mycket russin var det hah. sen fick jag sätta priser på varorna. Haha Carina och jag nyggde upp en hylla till ett par skor, och det tog sin tid för vi fattade inte riktigt hur vi skulle sätta ihop allt.men sedan gick det bra.

Sen har jag grejat lite med andra saker.

 

Jag kom hem vid halv 5 idag. Och då sprang jag ut med kameran och tog några kort, och sedan satte jag på min min bikini.

haha vet ni vad jag märkte? Jag tittade ner på mina bikinitrosor för att se att

de satt som de ska, haha, och då ser jag att det är en liten fläck som är typ gemonskinlig mellan benen, ahhaha. Och då var jag tvungen att kolla där bak också och det var en liten fläck där med.

Och den bikinin köpte jag innan jag åkte till Mallorca i augusti förra åtret.

Och min ( eller mammas) bikini eller bh var likadan i tyget.

Och i mallorca var vi på ett vattenland och där är det ju mycket klor.

Så kloret har typ förstört min bikini   .buhu, hahah. Så nu är det bara att köpa nya.

 

Bilderna från idag och i går kommer i nästa inlägg.

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards