EmmaHansson

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Emma Hansson - 7 juni 2010 18:26


Jag och Emma som brottas! Höhö. KOLLA!

 

 

Av Emma Hansson - 7 juni 2010 16:45


Helluu!

 

I helgen har jag sovit i husvagnen.

Jättemysigt. På lördagen så cyklade Emma och jag till

färjestaden. Jag köpte ett snart linne och en leopardbikini.

På kvällen sedan så brottades Emma och jag lite, haha.

Jag vann faktist innan vi filmade, jaa. hahah.

Sen blev jag lite klen. Tsss.

Sedan har vi solat lite m.m

Hha juste, Emma har slått mig mellan benen typ 3 gånger på en helg, och sedan så gick jag in i en grind också och slog i cykeln. Så 5 gånger tillsammans.

 

1. Jag hade en läskflaska mellan benen och kunde inte öppna, och så skulle Emma försöka, men då tryckte hon ner flaskan så den kom mellan springorna hahahah, I know! jag hade byxor på mig. Haha. Det gjorde skitont i allafall. Så vi dog typ av skratt.

 

2. Jag skulle öppna grinden till Emmas husvagn, eller den som är runt hennes husvagn. Och det var mörkt ute så jag såg inget.Så jag slängde upp grinden och när jag tog ett steg fram så fick jag den rakt där igen, eller precis på sidan, ajajaj. haha. BLÅMÄRKE!!

 

3. Emma armbågade mig mellan benen!

 

4. Emma armbågade mig igen mellan benen!

 

5. Jag skulle hoppa av cyklen och slog i min .... igen och sedan blev den helt öm! hahaha.

 

 

Idag  så har det regnat och ag var i skolan.

Nu är det bara 11 dagar kvar typ till SOMMARLOVET!!!

 

 

 

 

Lite bilder: (tog asmånga bilder på blommor m.m Men orkar inte lägga in dem idag, det får bli en annan dag dåe.

 

  

 

    

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards