EmmaHansson

Alla inlägg under februari 2010

Av Emma Hansson - 11 februari 2010 10:25


Hejsaaan!

 

Nu sitter jag i skolan och har precis haft nationellt uppsatts

 

 typ.

Jag tror de gick bra, hoppas de i alla fall. hehe. klockan är nu 10.30 och jag har syslöjd 12.15 Så nu är det bara att ta de lugnt. Anna och Linnéa sitter fortfarande och skriver. Jag blev klar ganska fort men jag kom inte på något typ, hehe eller jo men i allafall. Nu ska jag läsa lite.

 

Byebye

Av Emma Hansson - 9 februari 2010 17:05


Hejhej!

 

Igår då så va jag i skolan. När jag kom hem satte jag mig lite vid

 

 datorn. På kvällen sedan gick mamma och jag ut med Dandy (min hund) på en lång promenad. Det vad ca 7- kalltkallt, hehe. Jag hittade ett harspår i snön som jag sa till mamma. Haha jag ba:

"Åh ett harspår".

 mamma: " nej de va de inte". haha 

 Jag: " jo de var de, för de är ju 3 sträck." och så ritade jag i snön.

Mamma: " Nej det är inget harspår."

Jag: "joo det är de, den har ju tre fötter". haha

Mamma:" tre fötter? haha nej de har fyra".

Jag:" haha juste. Men varför blir de tre sträck då?"

Mamma: " jag vet inte?   "

 

Efter ett tag:

Mamma: " De kommer ju först med båda framtassarna = ett sträck, och sedan båda baktassarna."

Jag: "juste, hehe".  

Av Emma Hansson - 7 februari 2010 20:15


Hejhej!

 

 

Vet ni vad jag har gjort nu? Jag har sytt en klänning utan

 

 mönster,jag bara sydde lite och jag tycker de blev jättebr.

 

Vi har en sådan gammal symaskin som jag knappt fattar någonting på höhö. men, men. bilden kommer senare på ett annat inlägg.

 

Ha en trevlig kväll allihopa!

Av Emma Hansson - 7 februari 2010 15:45


Hejhej!

 

 

Okej jag vet att jag byter header och sånnt hela tiden men jag

 

 tröttnar efter ett tag, hihi. Och så tycker jag de är så kul att fixa med dem. Om ni vill så kan så kan jag fixa en header till er, om ni säger till. Ni får skicka bilder och säga hur ni vill ha den så kan jag fixa de. Men de kanske inte blir precis som ni tänkt er men nästan i allafall.   

 

Ha en bra dag alla!

Av Emma Hansson - 6 februari 2010 16:44


         Hejsan!

 

I går kväll hängde jag med mamma ut med hunden en långrunda.

 

 Haha jag hade lite kul och sprang på åkern haha snön var upp till knäna. Sedan gick jag ut en bit och sen tillbka i samma fotspår, hehe. Och sedan hoppade jag i stoora snöhögar.  De gjorde mamma också sedan.

 

Idag då så har jag inte gjort så mycket, har typ bara suttit här vid datorn och kollat lite. Och redigerat några bilder också. Hängde med mamma ut med hunden idag med. gick genom en hage med mycket snö. Min hund kom knappt fram, han är så liten.

hehe.

 

 


Linnéa på båda

    


Jag


Mina ögon


Anna

   


Jag

     



Av Emma Hansson - 4 februari 2010 19:28


Hellu!

 

 

Detta är min bäästuuss Emma Andersson som sjuner

 

Let go by Mia Rose.

Jag tycker denna äs asbra. :D<33333 Hon har fler låtar på sin sida på youtbe.

KOMENTERA!!!  


Av Emma Hansson - 2 februari 2010 16:34


hellu, skulle bara säga att min systemkamera är sönder IGEN, så nu är hela jävla kameran inne på lagning typ.   buhu, hur ska jag klara mig. Vill ju ta kort på snön. buhu. Har ont i hjärtat bara för de. De kommer typ ta 3 veckor tills den är klar. och jag MÅSTE ha den på sportlovet, för då kommer min bästus<3<3<3 Emma Andersson. aja, här får ni titta på lite bilder ;)

 

Snöflinga

  


    Linnéa

 

Snö

 

 

   Linnéa, hihi

 

 

Jag

  

 

   Anna

 

  Nean

 

   Jag

 

  

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards