EmmaHansson

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Emma Hansson - 15 februari 2010 20:34


Hej alla glada och sura!

 

Idag är det 2 veckor sedan jag lämnade in min systemkamera på

 

lagning, buhu. mår dåligt. Saknar den otroligt mycket. När jag kommer på en idé så ba "ooh, de måste jag fota" och sen ba " neej, jag har ju ingen kamera nu". :( Saknar den.

 

Idag hade vi tårtbakning i skolan då. För de var ju alla <3 dag i går. Vi var fyra grupper i klassen, och i min grupp var vi bara tre för de andra var sjuka. Men vi och en annan grupp kom med i final eller vad man säger.

Vi vet inte än vem som van hela tävlingen. De är mellan 7:or, 8:or och 9:or, men 7:orna fick inte vara med typ för de hade varit dumma, hehe. Vår lärare tyckte våran var godast, så alla kom och smakade vår tårta, hihi.

 

 Vi hade sylt och mosade maränger i mitten, och sedan blandade vi grädde och chokladmouse och la överst, och sedan rev vi mörk blockchoklad på toppen. Sedan grorde vi ett hjärta med vit blockchoklad och ett hjärta med strössel. mummms. hehe.

 

 

Vår tårta. Vad tycker ni?   

 


Tårtorna i min klass

    

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards