EmmaHansson

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Emma Hansson - 13 februari 2010 20:51


Hellu!

 

 

Idag gick mamma och jag på stan då, hittade lite saker på rean.

 

 Haha när vi gick inne i stan rasade det ner en massa snö från taken, nära vi fick på oss, höhö. :P

 

Vi åkte in kl 12.00, och kl 16.00 ungefär åkte vi till mormor och fikade lite, fick några skorpor med mig hem. Ingen slår mormors skorpor.

På vägen  hem körde vi förbi mode-huset. Då var klockan 16.56 typ, och vi trodde att de stängde kl 19.00 Så vi gick sakta in och såg att några affärer var stängda så vi skyndade oss in till bikbok,( jag hade presentkort där). Jag hittade en skjorta med luva på, Den tog jag snabbt in till provrummet och provade, och den gillade jag.

 

Här kommer de saker jag köpte. riktigt nöjd är jag. Köpte ett vanligt vitt linne från gina också, men tänker inte ladda upp den.




Kjolen köpte jag :D Från Gina    

     



En väst från Vero moda . (mitt bästa köp typ)  (mamma ville betala för de är ju alla <3 dag i morgon) :D

     



Skjorta från bikbok

    


Bak                                               

              Fram

  



Tröja från Gina

 



Tröja från H&M

     

  

Av Emma Hansson - 13 februari 2010 17:51


Hejhej!

 

 

Igår satt jag och redigerade lite bilder. Hittade några från

 

 början av sommaren 09, mycket kul. hehe.



Emma Andersson

 


Martina Andersson


Sanna Thörnblom

   


Sanna, Emma & Jag

 


Emma Andersson & Sanna Thörnblom

  


Sanna Thörnblom

 


Blomma

 

Jag

  



Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards