EmmaHansson

Alla inlägg under januari 2010

Av Emma Hansson - 8 januari 2010 15:51



Hejhej!

 

Idag mår jag bättre, hehe kan äta godis.  Jag har varit ute och tagit lite kort på min hund och så. Han mulade sig själv i snön haha. Han tryckte ner sitt ansikte och va jättglad. bilderna kommer senare i ett annat inlägg, för jag har ej orkat lägga in bilderna på datorn.

 

Ha en bra kväll.

Av Emma Hansson - 7 januari 2010 18:41


Helloj!

 

Idag har jag kunnat äta, fast gör lite ont. Skitkul lov jag haft, ligga i sängen och kolla på TV. Och så har jag inte orkat gå ut och fotat när de har varit så fint väder.   Jag hoppas jag kommer bli bättre till helgen så jag kan va med mina kompisar. Skolan börjar på måndag buhu.   Innan idag spelade pappa och jag ett bilspel på Ps2. Han hade en bättre bil än mig haha, men jag vann en gång i alla fall.  Jag har fått tillbaka mitt objektiv nu i allafall.   

 

Ha de bra!

 

 

Av Emma Hansson - 3 januari 2010 14:31


Hejhej!


I onsdags åkte jag in till sjukhuset med mamma för jag skulle ta bort mina halsmandlar. Jag fick dropp kl 11 typ, och sedan åkte jag in i operationssalen. När jag skulle lägga mig på britsen (tror jag att de heter)så ramlade jag ner typ haha. När jag vaknade sen hrde jag em massa röster, men jag orkade inte kolla var ju typ groggy efter att ha blivit sövd. jag provade att svälja, de gjode asont.   

De körde in migg till mitt rum. Jag var astrött. De tvingade mig att gå på toaletten men jag kännde inte att jag var kissnödig. När jag satte mig på toan blev jag typ yr och orkade ingnting. Och jag spydde upp blod.  

Mamma sa att jag svimmade, men jag visste ju vad som hände runt om. De va typ första gången jag svimmade. Har aldrig gjort de innan.


Jag kom hem dagen efter på tórsdagen. Jag var helt j---la slö. Mamma och pappa tjatar på mig hela tiden att jag ska dricka men de gör så ont, både i halsen och i öronen. Jag har ju inte ätit någon mat sedan i tisdags, men jag känner inte att jag är hungrig. Så idag är det första gången jag är uppe. Jag har ju bara legat i sängen och varit slut.  Jag har knappt ätit något men jag mår så illa. Och på TV:n visa dem hela tiden reklam om Mcdonalds, då blir man ju sugen.


Nu sitter jag i köket vid den bärbara datorn och dricker oboj, de kan jag iaf få i mig. Jag hoppas att jag blir frisk så jag kan gå ut och fota, de har ju kommit snö och är sol ute. Blir alltid sol när jag är sjuk. Haha Visst har man ett kul jullov?  


Kram på er och jag hoppas ni har ett roligare jullov än mig!


Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards