EmmaHansson

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Emma Hansson - 23 januari 2010 19:10


Här kommer lite bilder, jag har tråkigt. Orkar inte plugga, hehe.   


   Jag

 

   Jag

 

Blomma

  


Blomma


Jag

    


     Jag

 

 

Min hand, har ej redigerat något på den. :)

  

 

 

Av Emma Hansson - 23 januari 2010 16:20

Hellu!


I morgon fyller jag år!     yeeeyy, hehe.

Idag kom mina småkusiner och firade mig för att de kunde inte komma i mogon. De är så sööta. När de hade åkt hem så åkte mamma och jag och handlade tårta på city gross och sedan till mode huset. Jag hittade en lång tröja typ i blå och grå typ. de var rea på rean, och de gillar vi.   jag ville vara kvar mer men vi va tvugna att åka hem och städa och så inför morgondagen. Jag blir typ beroende av kläder. Om jag köper en sak vill jag bara köpa mer, ifall de är på rea då, hehe. Älskar rea. hehe. Och på åndag har vi då SO prov om typ partier och ideologier och handel i världen, och jag kan typ ingenting. Hur kul är det att plugga på en helg, och på ens födelsedag? Inte så kul om man frågar mig. hehe.

Aja nu ska jag försöka plugga lite.


Byebye!

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards