EmmaHansson

Direktlänk till inlägg 29 december 2010

Åkt pulka på skälby

Av Emma Hansson - 29 december 2010 23:44

Idag gick emma och jag upp vid halv tio. Vid halv tolv åkte mamma, jag och emma iväg för att hämta Anna och hennes mamma. Vi åkte till skälby för att åka pulka. Det var skitkul, men blött och kallt. Bilder och film kommer.

Vi kom hem vid ca halv tre, sedan la vi oss i sängen för att värma upp oss.

Medans vi låg där för att få upp värmen så kollade vi på filmen " coming soon", den var lite konstig.

Efter de så gick vi ut med hunden, och sedan blev vi sugna på att sparka spark. så jag kröp under trappan, för att hämta sparken.

Mina ben blev täckta med snö, haha och jag bara hängde där i trappräcket. Såg helt fånigt ut.

När vi fick fram sparken så var den helt rostig och dålig, så vi fick springa in och hämta ljus och gnugga på den.

Vi kom fran en liten bit iaf, haha.

Efter de så har vi bara suttit här i mitt rum och slöat.


I morgon ska vi åka in til modehuset och shoppa tile. Och vi måste köpa GODIS! vi är godismonster.


ha en bra kväll.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hansson - 8 april 2011 18:29

Jag har tröttnat lite på bloggplatsen, så jag har bytt till devote ist. Ska se om den sidan är bättre. Men jag kommer ju såklart ha den här bloggen kvar, men kanske inte blogga på den.  Här kommer min nuvarande blogg eller vad man säger --> http...

Av Emma Hansson - 8 april 2011 09:57


Tjotjo! Nu sitter jag här i skolan, ska snart ha datorkunskap. Sedan har jag bara en lektion kvar, och det är matte. I kväll ska jag kolla på talang och äta popcorn, jaaaaa. I helgen måste jag plugga på matte + skriva om en tv-kanal. Jag ska skri...

Av Emma Hansson - 7 april 2011 09:32

God morgon god morgon! Idag har jag haft sovmorgon, kunde sovit längre, men ne, ville vara lite mer pigg när jag kommer till skolan. Skulle åka buss egentligen, men pappa sa nyss att han kunde köra, så jag kan bara sitta och vila lite i en timme. S...

Av Emma Hansson - 6 april 2011 19:53

   

Av Emma Hansson - 6 april 2011 18:12

           

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards