EmmaHansson

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Emma Hansson - 3 april 2011 19:47

God kväll, idag gick jag upp halv elva. Vid tjugo i tolv åkte hela familjen över till öland, till campingen, för att kolla till platsen lite. Ska ju sätta upp husvagnen om några veckor. Familjen Thörnblom kom vid tolv också. Vi satte igång att kratta bort alla löven från våra platser, och sedan sågade vi ner lite träd sombörjade bli lite ruttna. Hur kul är det om en grenfaller ner på husvagnen mitt i sommaren? Inte så kul, nejnej. Alla arbetade hårt. Vi grillade korv och fikade lite med. Mysigt detta. Det börjar bli en tradition att åka över dit och fixa med platserna. Det är ju fortfarande blött och geggigt där, men jag hoppas det torkar fort, så att vi kan sätta upp husvagnen.


Nu ska jag plugga lite på grafisk kommunikation, sedan krypa ner i sängen och nanna. Jag kommer nog sova gött i natt efter att har kämpat i 4 timmar, hehe.


Bilderna kommer nog i morgon eller ngt.


Ha det gött.

Av Emma Hansson - 3 april 2011 00:43

I fredags fotade jag min bror ute. Det var lite jobbigt med ljuset, fick inte till det så bra, men aa, får väll hoppas att det blir bättre nästa gång.


                 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Ovido - Quiz & Flashcards