EmmaHansson

Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

Hittat en husvagn

Av Emma Hansson - 26 mars 2011 16:12

Helluuu! Idag är det en solig lördag, så sköönt.

Mamma kom in klockan tio idag på morgonen och ba:"HEEEJ! Vi ska åka och kolla husvagn om en timme, ska du hänga med?". Och jag blev asrädd och hoppade upp ur sängen och sprang upp och åt frukost. Hahaha. Vi åkte upp till något ställe, ve inte vad det heter, men iaf så hittade vi en husvagn!!!!! Jaaa! Och jag gick in i den först! yeees, och jag "hittade" den först, eller sa att den verkade bra, och det tyckte mamma, pappa och min bror också. Så den 15 April får vi hem den. Jaaa.


När mamma och pappa satt och pratade med den där gubben (försäljaren) så gick Dennis och jag och tog en semla, eller inte jag, för jag gillar nte semlor. Jag tog bara ett bett på Dennis semla. Jag tog varm choklad att dricka, och den var asvarm, så jag brännde mig på tungan, buhu. Hehe.


Juste rummet som mamma och pappa pratade i med den där gubben, stod en skål med lite godis, och Dennis och jag snodde lite i smyg, haha. Men man fick ju ta godis om man ville, fy fasen asså. Hahah.


Det var iaf en trevlig och rolig runda med familjen.

Husvagnen är en Knaus tror jag.


 

Visst är vi söta, haha vi busade lite medans mamma och pappa snackade med gubben. Hihi.



 
 
Anna

Anna

26 mars 2011 16:35

Haha, vad sööta :P låter jätte mysigt !

http://annasjogren.bloggplatsen.se

 
Camilla Svensson

Camilla Svensson

26 mars 2011 18:18

En Knaus till en "Knausig" familj! Det passar ju bra. Hoppas jag får titta in i den med övernattning i sommar.

http://www.riddarens.zoomin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hansson - 8 april 2011 18:29

Jag har tröttnat lite på bloggplatsen, så jag har bytt till devote ist. Ska se om den sidan är bättre. Men jag kommer ju såklart ha den här bloggen kvar, men kanske inte blogga på den.  Här kommer min nuvarande blogg eller vad man säger --> http...

Av Emma Hansson - 8 april 2011 09:57


Tjotjo! Nu sitter jag här i skolan, ska snart ha datorkunskap. Sedan har jag bara en lektion kvar, och det är matte. I kväll ska jag kolla på talang och äta popcorn, jaaaaa. I helgen måste jag plugga på matte + skriva om en tv-kanal. Jag ska skri...

Av Emma Hansson - 7 april 2011 09:32

God morgon god morgon! Idag har jag haft sovmorgon, kunde sovit längre, men ne, ville vara lite mer pigg när jag kommer till skolan. Skulle åka buss egentligen, men pappa sa nyss att han kunde köra, så jag kan bara sitta och vila lite i en timme. S...

Av Emma Hansson - 6 april 2011 19:53

   

Av Emma Hansson - 6 april 2011 18:12

           

Presentation


Jag heter Emma Hansson och älskar att fota och redigera mina bilder.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Klocka

Kalmar


Skapa flashcards